fbpx

O. John Bashobora – rekolekcje ewangelizacyjne – RADOM – 15 sierpnia 2019

Mapa niedostępna

TERMIN
15.08.2019


Jednodniowe rekolekcje ewangelizacyjne
pod hasłem „Strumienie wody żywej…” (J 7,38)

MIEJSCE

Hala Sportowa Zespołu Szkół Ekonomicznych w Radomiu, ul. Wernera 22

 

Rekolekcje o. Bashobora 2019 RADOM – PROGRAM
Czwartek, 15 sierpnia 2019 r.

Hala ZSE, ul. Wernera 22

10.00 – recepcja
12.00 – Anioł Pański, różaniec
12.30 – uwielbienie
13.00 – I konferencja
14.30 – przerwa obiadowa
15.00 – Uwielbienie Bożego Miłosierdzia i Koronka
15.30 – II konferencja
ok. 17.00 – przerwa (przygotowanie do Mszy Świętej)
17.30 – Msza Święta
ok. 19.00 – Adoracja NS i modlitwa o uzdrowienie
ok. 20.30 – 21 – zakończenie i Apel Jasnogórski

Uwaga! Program może ulec nieznacznym zmianom

 

ZAPISY

TYLKO INTERNETOWE PRZEZ FORMULARZ NA DOLE STRONY

KOSZT

40 zł od osoby dorosłej / 20 zł od osoby w wieku 10 – 17 lat.
Dzieci do lat 10 oraz osoby z widoczną niepełnosprawnością (np. z dawną I grupą inwalidzką, na wózkach, niewidome, mające trudności z poruszaniem się itp.) – bezpłatnie.
Uwaga! W tym przypadku również obowiązuje rejestracja, ale w polu formularza „uwagi dla organizatora” należy wpisać „dziecko, lat…” lub „niepełnosprawny”.

Wszystkie wpłaty są przeznaczone na organizację rekolekcji oraz cele statutowe Fundacji.

PROCES REJESTRACJI

Aby stać się uczestnikiem rekolekcji, należy:

1. Zarezerwować 1 miejsce dla siebie za pomocą formularza internetowego (na dole strony). W przypadku rejestrowania większej liczby osób formularz należy wypełnić kilka razy.
PRZYKŁAD:
Rejestrując siebie, żonę i jej koleżankę trzeba wypełnić formularz trzy razy, za każdym podając odpowiednie dane osobowe – wypełniamy np. Radosław Nowak, potem Eleonora Nowak, a potem Bernarda Zielińska)

2. W terminie 7 dni wpłacić określoną kwotę na konto:

FUNDACJA PŁOMIEŃ EUCHARYSTYCZNY
Poświętne 21, 26-670 Pionki

IDEA BANK SA.

55 1950 0001 2006 0049 9920 0002

Tytułem: rekolekcje o. Bashobora + imię i nazwisko wpłacającego

UWAGA! W przypadku wpłat zbiorowych wystarczy wykonać tylko jedną wpłatę, ale w tytule przelewu podać nazwiska osób, które zostały uprzednio zarejestrowane (np. „rekolekcje o. Bashobora R. Nowak, E. Nowak, B. Zielińska”).

3. Po zaksięgowaniu wpłaty, wpłacający stają się uczestnikami rekolekcji. Należy zachować dowód wpłaty, a w przypadku konta internetowego wydrukować potwierdzenie dokonania transakcji lub mieć je w aplikacji banku w telefonie.

4. W dniu rekolekcji wystarczy zgłosić się do recepcji rekolekcji z dowodem wpłaty (wydruk przelewu lub np. potwierdzenie w aplikacji banku w telefonie komórkowym). Po potwierdzeniu Uczestnik otrzyma identyfikator i będzie mógł wejść do hali.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy czy utratę cennych przedmiotów.

Przeczytaj REGULAMIN REKOLEKCJI

***
INFORMACJE PORZĄDKOWE

RECEPCJA

W dniu rekolekcji recepcja będzie otwarta od godz. 10.00 i czynna do końca dnia. Będzie tam kilka stanowisk obsługi Uczestników, pogrupowanych alfabetycznie i oznakowanych literami.

PRZYKŁAD:
Osoby o nazwisku Kowalski uzyska identyfikator w stanowisku oznaczonym literami A-K.
Prosimy o zabranie ze sobą dowodu tożsamości oraz potwierdzenie dokonania opłaty (wydruk przelewu lub np. potwierdzenie w aplikacji banku w telefonie komórkowym). Po potwierdzeniu wpłaty Uczestnik otrzyma identyfikator i będzie mógł wejść do hali.

MIEJSCA SIEDZĄCE

Każdy Uczestnik otrzyma miejsca siedzące – na trybunie lub na płycie hali. Nie są one numerowane. Każdy będzie mógł zająć wybrane przez siebie miejsce, ale zgodnie ze wskazaniami służby porządkowej, tj. na trybunie lub na płycie.
UWAGA! Nie będzie możliwości zamiany miejsc z płyty na trybunę lub odwrotnie.

DZIECI

Rodzice lub opiekunowie sami zajmują się dziećmi i ponoszą za nie odpowiedzialność
(patrz Regulamin rekolekcji). Dla najmłodszych w rogu w hali mogą być rozłożone materace.

POSIŁKI

W hali sportowej będzie stoisko z kanapkami, drożdżówkami, słodyczami, kawą, herbatą itp.
– za dodatkową niewielką opłatą. Nie będzie możliwości zamówienia obiadu cateringowego.
W okolicy są również punkty gastronomiczne (McDonalds, kebab, restauracje).

PARKINGI

Kierowaniem ruchem przy parkingach będą zajmować się porządkowi – w kamizelkach odblaskowych oraz z odpowiednimi identyfikatorami. Obsługiwane przez nich parkingi są wyłącznie
dla samochodów osobowych.

1. Przy hali jest ogólnodostępny parking nr 1 wzdłuż ulicy dojazdowej do kompleksu szkolnego oraz parking nr 2 na placu szkolnym. Mogą tam zaparkować wszyscy chętni, ale na miejsca wskazane przez porządkowych.
2. Przy hali sportowej będzie wydzielony parking nr 3 tylko dla osób niepełnosprawnych. Uwaga! Mogą tam wjechać tylko posiadacze karty osoby niepełnosprawnej oraz w wyjątkowych wypadkach pojazdy z osobami starszymi, mające trudności z poruszaniem się itp.
O wpuszczeniu pojazdu będą decydować porządkowi.
3. W niedalekiej odległości od hali sportowej przy ul. Mokrej (dojazd od ul. Wernera / Kraszewskiego) jest ogólnodostępny parking dla autobusów, busów i pozostałych pojazdów. Można również zaparkować na ogólnodostępnym parkingu przy Centrum Handlowym Gama – market OBI (ul. Mireckiego) lub Radomskich Halach Mięsnych / Korej (ul. Wernera/Mireckiego). W obu tych miejscach nie będzie już służb porządkowych.

NOCLEGI
Najbliższe miejsca noclegowe

Szkolne Schronisko Młodzieżowe, tel.

PONIŻEJ FORMULARZ REJESTRACJI

Rezerwacje

To wydarzenie jest już w całości zarezerwowane.